فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/855152074.jpg

کارلتو به گفته همسرش قصد ندارد از اروپا جدا شود. 

به گزارش فوتبال جهان ، گزارش‌ها حاکی از آن است که کارلو آنچلوتی پیشنهاد هدایت گوانگژو اورگرانده چین را با دستمزد سالانه 20 میلیون یورو خالص رد کرده و فعلا قصد ندارد خارج از اروپا مربی‌گری کند.

به گزارش mundodeportivo، آنچلوتی که از جمله پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود، به تازگی از هدایت بایرن مونیخ اخراج شده و هم اکنون بیکار است. اما تیم‌های زیادی خواهان همکاری با این مربی خوش نام هستند. از جمله لسترسیتی و اورتون که اخیرا مربی خود را اخراج کرده‌اند. اما بهترین پیشنهادی که تاکنون به کارلتو رسیده، از چین بوده. گوانگژو اورگرانده که چند روز پیش برای هفتمین سال پیاپی قهرمان سوپرلیگ چین شد، دیگر لوییز فیلیپه اسکولاری را روی نیمکتش نخواهد داشت و قصد دارد برای جایگزینی این مربی برزیلی، یک مربی بنام و جهانی را روی کار بیاورد.

چینی ها پیشنهاد دستمزد سالانه 20 میلیون یورو خالص را به کارلتو داده اما با پاسخ منفی این مربی رو به رو شده. از قرار معلوم آنچلوتی فعلا قصد ندارد مربی‌گری کند و برنامه ‌ای هم برای رفتن به قاره‌ای دیگر ندارد. چینی‌ها که به دلیل حضور فعالشان در بازار تجارت الکترونیک، به شدت به دنبال یک مربی نامدار هستند. گفته می‌شود گزینه دوم آنها، فرانک رایکارد است که او نیز ظاهرا تمایلی به بازگشت به دنیای فوتبال ندارد. پائولو سوسا، لورن بلان و توماس توخل نیز دیگر گزینه‌های گوانگژو هستند.

  • ۹۶/۰۸/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">