فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01172828.jpg

مورگان اشنایدرلین هافبک فرانسوی منچستریونایتد که در این فصل تنها 11 دقیقه برای شیاطین سرخ در لیگ برتر بازی کرد راهی اورتون شد.

به گزارش فوتبال جهان ، او که در تابستان 2015 از ساوتهمپتون به منچستریونایتد پیوست ، با انتقالی 20 میلیون پوندی راهی گودیسون پارک شد و قراردادی 4 سال و نیمه با تافی ها امضا کرد.

او به سایت اختصاصی باشگاه اورتون گفت:" اورتون باشگاهی بزرگ با تاریخچه ای غنی در فوتبال انگلیس است. من همیشه جو ورزشگاه گودیسون پارک را دوست داشتم. همیشه دوست داشتم اینجا بازی کنم. نمی توانم بیش از این برای بازی کردن برای چنین باشگاهی صبر کنم.

من رونالد کومان از زمان حضور در ساوتهمپتون می شناسم. او می تواند بهترین بازی را از من بگیرد و من از بازی زیر نظر او لذت می برم."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">