فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

چراغ سبز ادن هازارد برای مذاکره با رئال مادرید

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ

ادن هازارد

خوزه فلیکس دیاز ، خبرنگار مشهور نشریه مارکا امروز گزارش داد که ادن هازارد پذیرفته است که با رئال مادرید برای فصل بعد وارد مذاکره شود.

به گزارش فوتبال جهان ، رئال سال هاست که در پی جذب ادن هازارد است و امسال شرایط را بهتر از همیشه می بیند.

5 سال پیش وقتی هازارد برای لیل بازی می کرد ، زیدان به مورینیو توصیه کرد تا این ستاره بلژیکی را جذب کند اما چلسی بود که پیش دستی کرد و با رقمی بیشتر توانست هازارد را به خدمت بگیرد. 5 سال بعد حالا به نظر می رسد که رئال مادرید جدی تر از گذشته برای جذب هازارد وارد عمل خواهد شد.

طبق ادعای مارکا ، نماینده رئال مادرید دو هفته پیش در استمفورد بریج حاضر بود و دیدار چلسی و یونایتد را از نزدیک تماشا کرد. او در جریان سفرش به لندن ماموریت داشت تا با هازارد ارتباط برقرار کرده و نظرش در مورد پیوستن به رئال را جویا شود. گویا در این زمینه همه چیز مثبت پیش رفته و ستاره بلژیکی پذیرفته است تا با مسئولان رئال پای میز مذاکره بنشیند. این در حالی است که او سال گذشته هر گونه مذاکره را رد کرده بود.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/watermark/01189197.jpg

هازارد پس از یک فصل بسیار بد در چلسی ، امسال به دوران اوجش بازگشته و 11 گل در همه رقابت ها به ثمر رسانده است. نقش او در صدرنشینی چلسی در لیگ برتر انکار نشدنی است.

در سالی که انتخابات ریاست رئال در پیش است و فلورنتینو پرز در چنین مواقعی همیشه یک خرید کهکشانی انجام می دهد، اصلا دور از ذهن نیست که هازارد را از فصل بعد با پیراهن سفید رئال در میادین ببینیم. در نظرسنجی مارکا نیز او پس از دیبالا و به طور مشترک با اوبامیانگ ، کهکشانی مدنظر رئالی ها محسوب می شود.

هازارد تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد و سالانه 10 میلیون یورو خالص نیز از این باشگاه دریافت می کند.
  • ۹۶/۰۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">