فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ژاوی هم به جمع بازنشستگان اضافه خواهد شد

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ق.ظ

ژاوی هرناندز

ژاوی هرناندز ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا که در حال حاضر در تیم السد قطر به فوتبالش ادامه می دهد ، در تازه ترین مصاحبه اش اعلام کرده است که در پایان فصل جاری از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش فوتبال جهان ، ژاوی هرناندز ستاره سابق تیم مای اسپانیا و باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که در پایان فصل جاری برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

ژاوی که سابقه انجام 767 بازی با لباس بارسلونا را در کارنامه خود دارد، یکی از بهترین هافبک های سالیان گذشته فوتبال است که تقریبا به تمامی افتخارات ممکن در زمینه فوتبال ملی و باشگاهی دست پیدا کرده است. وی در سال 2015 نیوکمپ را به مقصد قطر ترک کرد و حالا در سومین فصل حضورش در فوتبال قطر از پایان دوران فوتبالش سخن می گوید. وی در این خصوص می گوید:

من بازیکن بسیار خوش شانسی هستم زیرا در طول دوران فوتبالم دچار مصدومیت شدیدی نشدم و توانستم تا این سن به فوتبالم ادامه دهم. اکنون احساس می کنم توانایی گذشته را ندارم و فکر می کنم زمان خداحافظی ام از دنیای فوتبال فرا رسیده است. در پایان این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد و می خواهم پس از پایان دوران بازیگری ام به مربیگری بپردازم.

  • ۹۶/۰۸/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">