فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

کاظمی رسما سرمربی سیاه جامگان شد

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ق.ظ

فرهاد کاظمی

مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد سرانجام جانشین سعید رمضانی را انتخاب کرد.عباسی ، مالک باشگاه سیاه جامگان در چند روز گذشته مذاکراتی را با فرهاد کاظمی و امیر قلعه نویی برای سرمربیگری این تیم داشت و در نهایت با فرهاد کاظمی به توافق رسید.

پس از باخت این هفته سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان سعید رمضانی از سرمربی گری سیاه جامگان کنار گذاشته شد. از همان ابتدا هم مذاکرات عباسی با کاظمی جدی تر بود و این مربی ابتدای هفته به مشهد سفر کرد و مذاکراتی جدی با مالک سیاه جامگان انجام داد. در نهایت دو طرف به توافق رسیدند و امروز (دوشنبه) فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان شد و قرار است بعد از ظهر  امروز رسما معرفی شود. مراسم معارفه این مربی سه شنبه برگزار خواهد شد. کاظمی در ابتدای فصل سرمربی راه آهن بود که بنا بر دلایل نامعلومی از این تیم اخراج شد.قرار است کاظمی تغییراتی در سیاه جامگان ایجاد کند. او دو دستیار به مشهد خواهد برد و در نیم فصل هم بازیکنان موردنظرش را جذب خواهد کرد.شنیده می شود قرارداد کاظمی تا آخر فصل به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود.هنوز مشخص نیست رمضانی به کار خود در سیاه جامگان در پست مدیرفنی ادامه دهد یا خیر؟

  • ۹۴/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">