فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

کوآدرادو به یوونتوس پیوست

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷ ب.ظ
کوآدرادو
عملیات انتقال "خوان کوادرادو" به یوونتوس تمام شده به نظر می‌رسد و انتظار می‌رود این بازیکن فردا برای شرکت در آزمایش پزشکی تورینی‌ها، راهی ایتالیا شود. این هافبک سرعتی قبل از پیوستن به چلسی، یکی از بهترین‌های دنیا در پست خودش بود اما نتوانست شش ماه موفقی را در لندن سپری کند.

او در ژانویه به جای آندره شورله از فیورنتینا به چلسی پیوست ولی در هر بازی که به میدان رفت عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و به هیچ وجه نتوانست بازی‌های خوبش را در ایتالیا تکرار کند. یوونتوس برای این انتقال قرضی یک ساله، ۱،۵ میلیون یورو به چلسی پرداخت می‌کند و گاتزتا گزارش می‌دهد که بند خرید اختیاری ۲۵ میلیون یورویی، در توافق طرفین دیده می‌شود؛ خبری که هنوز تایید نشده است. انتظار می رود یووه پس از نهایی کردن این انتقال، یک هافبک دیگر را به خدمت بگیرد.

بپه ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس در مصاحبه با خبرنگار اسکای، تایید کرد که کوادرادو فردا قرارداد خود را با باشگاه امضاء می‌کند.
  • ۹۴/۰۶/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">