فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

کورتوا منتظر پیشنهادی از رئال مادرید است

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳ ب.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7699/news/telemmglpict000137902485_trans_nvbqzqnjv4bqm37qciwr9ctrqmimdqvx7oqgaedbw8pyjw7hrumqpmi.jpeg

تیبو کورتوا گلر بلژیکی چلسی همچنان از تمدید قرارداد خودداری کرده و گفته می شود منتظر پیشنهادی از رئال مادرید است.

به گزارش فوتبال جهان ، تیبو کورتوا سابقه سه سال حضور قرضی در اتلتیکو را دارد و به خوبی با فضای فوتبال اسپانیا آشناست. 

او تابستان 2014 در حالی که قهرمانی لالیگا را با اتلتیکو جشن گرفته بود، به درخواست مورینیو پاسخ مثبت داد و به چلسی بازگشت تا جانشین پتر چک شود. کورتوا نقش مهمی در دو قهرمانی آبی ها در سال های 2015 و 2017 داشته؛ با این حال به نظر می رسد تمایلی برای تمدید قراردادش ندارد.

قرارداد کورتوا تا ژوئن 2019 اعتبار دارد و چلسی پیشنهادی برای تمدید آن ارائه داده که هنوز پاسخی روشن از سوی این گلر بلژیکی دریافت نکرده است. 

کورتوای 25 ساله طبق ادعای مارکا منتظر رئال مادرید است و دوست دارد فصل بعد برای این باشگاه به میدان برود. این در حالی است که فعلا مدیران رئال به ناواس اعتماد دارند و برنامه ای برای خرید یک سنگربان جدید ندارند.

گزینه اول رئال برای دروازه بانی داوید دخیا بود که سال 2015 به دلیل تاخیر در ارسال فکس انتقال او منتفی شد و درخشش ناواس در فصل گذشته نیز باعث شد امسال هم رئال قید جذب دخیا را بزند.

  • ۹۶/۰۷/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">