فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

هافبک فرانسوی احتمالا چند ساعت زودتر از طرف دیگر معاوضه، قراردادش را نهایی می کند.

به گزارش فوتبال جهان ، جفری کوندوگبیا در لیست بازیکنان اینتر برای بازی مقابل فیورنتینا حضور ندارد و او دیشب کمپ اینتری ها را برای سفر به اسپانیا ترک کرده است. احتمالا امروز (یکشنبه) وی آزمایش های پزشکی والنسیا را پشت سر می گذارد. این درحالی است که ژائو کانسلو طبق برنامه در روز دوشنبه انتقالش نهایی خواهد شد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو ، معاوضه کوندوگبیا و کانسلو ، نهایی شده و تنها اعلام رسمی باشگاه ها باقی مانده است. هافبک فرانسوی امروز راهی اسپانیا می شود تا پس از پشت سر گذاشتن آزمایش های پزشکی باشگاه والنسیا ، قراردادش را نهایی کند. از سوی دیگر انتظار می رود کانسلو ، یک شنبه عصر به میلان برسد و بعد از دیدن بازی تیم جدیدش مقابل فیورنتینا ، طبق برنامه دوشنبه صبح پس از سپری کردن آزمایش های پزشکی نراتزوری، قراردادش با این تیم را به امضا برساند. این بازیکن در بازی شب گذشته والنسیا مقابل لاس پالماس با هم تیمی ها و هواداران ، خداحافظی کرد.

هر دو انتقال قرضی است با این تفاوت که حق خرید کانسلو برای اینتر 35 میلیون یورو تعیین شده و این رقم برای والنسیا در رابطه با کوندوگبیا 25 میلیون یورو است. ضمنا اینتر درصدی از حق فروش کوندوگبیا از والنسیا به باشگاه دیگری در آینده را نیز برخوردار خواهد بود.

  • ۹۶/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">