فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

کپا آریزابالاگا از رئال مادرید دور شد؟

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۳۵ ب.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/803637044.jpg

ظاهرا بیلبائو تمام شروط این بازیکن را پذیرفته است.

به گزارش فوتبال جهان ، از باسک خبر می‌رسد اتلتیک بیلبائو در آخرین دور مذاکرات با مدیربرنامه‌های کپا آریزابالاگا، تمامی شروط این دروازه‌بان را پذیرفته تا هر چه زودتر به شایعات پیرامون جدایی او خاتمه بدهد.

کپای 23 ساله یکی از آینده دارترین دروازه‌بانان اروپاست که این فصل انتخاب اول اتلتیک بیلبائو درون دروازه است. او نسبت به سنش، عملکرد بسیار خوبی داشته و همین هم علاقه بزرگان را برانگیخته است. به جز رئال مادرید که به شدت کپا را زیر نظر دارد، یوونتوس و حتی بارسلونا نیز وضعیت این دروازه بان آینده دار را رصد می‌کنند. گرچه علاقه کهکشانی‌ها بسیار جدی‌تر است. در روزهای اخیر از احتمال انتقال کپا به برنابئو حتی در نقل و انتقالات زمستانی گفته شد که ظاهرا چنین نخواهد شد.

به گزارش AS، ساعتی پیش، رادیو باسک اعلام کرد که اتلتیک بیلبائو در آخرین دور مذاکرات با مدیربرنامه‌های کپا، تمامی شروط این دروازه بان را پذیرفته است. بدین ترتیب که کپا در قرارداد جدیدش، سالانه 2.2 میلیون یورو دستمزد می گیرد و بند آزادسازی‌اش نیز از 80 میلیون یورویی که باشگاه در نظر داشت، به 40 تا 50 میلیون یورو تقلیل پیدا خواهد کرد. این ادعا اگر درست باشد، تقلای اتلتیک برای جلوگیری از جدایی رایگان کپا را نشان می‌دهد. 

این نکته را نیز نباید فراموش کرد که کپا علی‌رغم گذاشتن این شروط، همواره دوست داشته در سن مامس بماند و در آخرین صحبت‌هایش نیز این را تایید کرد. باید منتظر اعلام خبر رسمی ماند.

  • ۹۶/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">