فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

بنا به گزارش ها از ایتالیا ، ناپولی پیشنهاد 100 میلیون یورویی بارسلونا برای اینسینیه و پیشنهاد 65 میلیون یورویی منچسترسیتی برای کولیبالی را رد کرده است.
به گزارش فوتبال جهان ، نقل و انتقالات اروپا به پایان رسید و ناپولی موفق شد تا ستاره هایش را نگه دارد و برای درخشش در اروپا و ایتالیا آماده باشد.
به گزارش گاتزتا دلو اسپورت ، نگه داشتن ستاره های برای ناپولی کار آسانی نبود اما دی لورنتیس، پیشنهادهای نجومی را از خارج از ایتالیا رد کرده است. این روزنامه ایتالیایی گزارش داد که بارسلونا پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای اینسینیه ارسال کرده بود اما از سوی باشگاه ناپولی رد شد و در نهایت بارسلونا موفق نشد در روز پایانی، بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد.
همچنین منچسترسیتی ، پیشنهادی 65 میلیون یورویی را برای کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی ارسال کرده و آن نیز رد شده است. ناپولی و منچسترسیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف هم بروند. 

  • ۹۶/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">