فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/dptogdmx0aefeqa.jpg

قرارداد جدید جرارد احتمالا تا سال 2021 اعتبار خواهد داشت. 

به گزارش فوتبال جهان ، از بارسلونا خبر می‌رسد مذاکرات میان نمایندگان بارسلونا و مدیربرنامه‌های جرارد پیکه بسیار خوب و مثبت پیش رفته و هیچ بعید نیست به زودی شاهد رسمی شدن این تمدید باشیم.

به گزارش mundodeportivo ، نام جرارد پیکه از آخرین نام‌هایی است که در لیست تمدید قراردادهای بارسلونا قرار می‌گیرد. بارسا از سال گذشته اقدام به تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی‌اش کرد و حالا نوبت به پیکه و سرجی روبرتو رسیده است. برخلاف روندی که مذاکرات طرفین در پرونده روبرتو طی می‌کند، مکالمه دو طرف برای تمدید قرارداد پیکه بسیار مثبت بوده است. آخرین جلسه رو در روی نمایندگان بارسلونا با آرتورو کانالس، ایجنت پیکه قبل از بازی بارسا با یوونتوس انجام شده که گفته می‌شود بسیار خوب و مثبت بوده است.

پیکه بارها اعلام کرده می‌خواهد برای همیشه در بارسلونا باشد. برنامه او این است که فوتبالش را در لباس بارسا به پایان ببرد و سپس برای ریاست باشگاه اقدام کند. به همین دلیل هم مشکل بزرگی میان طرفین برای تمدید قرارداد پیکه که احتمالا تا سال 2021 خواهد بود، وجود ندارد. جلسه دیروز، دومین جلسه میان طرفین بوده و البته آخرین جلسه نخواهد بود. با این حال، چندان عیرمنتظره نخواهد بود اگر طی چند هفته آتی شاهد رسمی شدن تمدید قرارداد جرارد پیکه باشیم. قرارداد فعلی اسطوره باشگاه تا سال 2019 اعتبار دارد و بند آزادسازی 200 میلیون یورویی نیز در آن به چشم می‌خورد.

  • ۹۶/۰۹/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">