فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

مهاجم روخی بلانکوس درباره آینده‌اش در این باشگاه صحبت کرد.
به گزارش فوتبال جهان ، آنتوان گریزمان مهاجم اتلتیکو مادرید مورد توجه باشگاه‌های زیادی از جمله بارسلونا و منچستریونایتد قرار گرفته است. اگرچه مهاجم فرانسوی روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد از ماندن در اتلتیکو مادرید پشیمان نیست و با رئیس باشگاه درباره ترک این تیم صحبت نکرده است، اما در جدیدترین مصاحبه‌اش تصریح کرد منچستریونایتد می‌تواند باشگاه آینده‌اش باشد.
به گزارش Marca ، گریزمان درباره آینده‌اش در اتلتیکو مادرید‌، گفت:
هنگامی که من همه چیز برای شاد بودن داشته باشم، به این معنا نیست که روزی اتلتیکو را ترک نکنم. تصمیمی نگرفته‌ام. تصمیمم به عوامل زیادی بستگی دارد.
او ادامه داد:
همان‌طور که گفتم، در اتلتیکو مادرید خوشحالم. سرمربی و هم تیمی‌های بسیار خوبی دارم. آن‌ها به طور منظم از من درباره آینده‌ام سؤال می‌کنند.
وی افزود:
من چیزی را رد نمی‌کنم، به جز آب و هوا هیچ مشکلی با انگلیس ندارم. انتقال به منچستریونایتد یکی از احتمالات است.

  • ۹۶/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">