فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user35197/news/dq1clyhueaanvby.jpg

رسانه های ایتالیایی معتقدند خبر آزمایش پزشکی مائوریتو در رئال مادرید کذب محض است و حتی این بازیکن در پی تمدید قراردادش با نراتزوری است. 

به گزارش فوتبال جهان ، امروز  Diario Gol ، منبع اسپانیایی و همچنین دیلی اکسپرس، یک منبع انگلیسی مدعی شده بودند که مائورو ایکاردی کاپیتان اینتر سورپرایز فلورنتینو پرز برای نقل و انتقالات ژانویه خواهد بود و حتی این بازیکن آزمایش پزشکی خود را انجام داده و کهکشانی ها آماده اند تا بند فسخ 110 میلیون یورویی او را فعال کنند. این شایعه خیلی زود در بین رسانه گسترش پیدا کرد و واکنش های مختلفی در پی داشت. 

گل ایتالیا گزارش داد که پس از انتشار این شایعه توسط رسانه اسپانیایی با نزدیکان مائورو ایکاردی که در حال حاضر در تعطیلات به سر می برد، تماس گرفته و در مورد این شایعه از آنها سوال پرسیده است. بازیکن و نزدیکانش این خبر را دروغ محض می دانند. گل ایتالیا معتقد است این خبر کذب محض است. 

حتی منابع نزدیک به کاپیتان اینتر عنوان کرده اند که او قصد دارد با اینتر قرارداد جدیدی امضا کند. رئال مادرید به احتمال فراوان برای تابستان وضعیت خرید ایکاردی را جویا خواهد شد و به همین دلیل اینتر قصد دارد در قراردادی جدید، رقم فسخ بازیکن را به 150 میلیون یورو برساند و دستمزد او را افزایش دهد. 

منابع ایتالیایی برخلاف اسپانیایی ها و انگلیسی ها معتقدند جدایی ایکاردی از اینتر، آن هم در زمستان و میانه فصل بسیار بسیار بعید است. ماه گذشته ایکاردی در گفتگو با اسکای گفته بود:

اگر از رئال مادرید به من زنگ بزنند، پاسخ نخواهم داد. دیگر چیز بیشتری برای گفتن نمی ماند. شما احساساتِ‌ من را [در اینجا] می دانید.

  • ۹۶/۱۰/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">