فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

گیلبرتو سیلوا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۹ ق.ظ

گیلبرتو سیلوا

گیلبرتو سیلوا بالاخره در سن 39 سالگی کفش های خود را آویزان کرد.

گیلبرتو سیلوا دارنده مدال قهرمانی در جام جهانی 2002 کره و ژاپن، که در تیم رویایی آرسنال در  فصل 2003 و 2004 لیگ برتر انگلیس نیز موفق به قهرمانی شده است درباره این تصمیم اش اظهار داشت:

بسیار با خود کلنجار رفتم، اما بالاخره تصمیم خود را گرفتم، من از فوتبال خداحافظی می کنم، با برزیل قهرمانی جهان را کسب کردم، با آرسنال موفق به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شدم، این ها افتخارات بزرگی برای من است، اما بزرگترین حسرت من شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 بود، من حالا در مرحله ای تازه از زندگی خود قرار دارم.

  • ۹۴/۰۹/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">