فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

یوونتوس کین رایولاسرانجام مکس الگری به صورت رسمی از مویزه کین رونمایی کرد.

به گزارش فوتبال جهان ، طرفداران یوونتوس در جریان بازی دیشب این تیم برابر پسکارا ، فرصت این را پیدا کردند تا سرانجام، مویزه کین ، مهاجم ۱۶ ساله آکادمی خود را در ترکیب تیم بزرگسالان ببینند.

مویزه کین با چند دقیقه بازی در دیدار دیشب ، به اولین بازیکن تاریخ سری آ و تمام لیگ های معتبر اروپایی تبدیل شد که متولد قرن جدید(فوریه ۲۰۰۰) است و در ترکیب یک تیم به میدان می رود. پدیده جدید یوونتوس در ۳۵ بازی اخیرش در ترکیب جوانان این تیم، ۳۰ گل به نام خود به ثبت رسانده است.

گفته می شود مینو رایولا ، مدیر برنامه او خواهد بود اما بپه ماروتا مدیر تیم تورینی قبل از بازی گفت کین هنوز مدیربرنامه ندارد اما یوونتوس امیدوار است رایولا نماینده اش شود.​​​​​​​​​​​​

نکته جالب در مورد بازی این بود که زمانی که مویزه کین به دنیا آمد، آلبرتو بیتزاری، دروازه بانِ امشب پسکارا، سنگربان رئال مادرید بود. ستاره آینده آتزوری و فوتبال ایتالیا، در ۱۶ سالگی، هواداران زیادی را دور خود جمع کرده است.

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user22475/cxqbwpnxaaalz7h.jpg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">