فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01247558.jpg

در جدال فردا شب رئال مادرید و تاتنهام ، همه توجهات پیرامون احتمال انتقال هری کین به برنابئو در تابستان آینده است.

به گزارش فوتبال جهان ، در ماه های اخیر و خصوصا در چند روز گذشته اخبار و شایعات زیادی در مورد تمایل رئال مادرید به جذب هری کین و دله آلی مطرح شده است و با توجه به اینکه این 2 ستاره مهم ترین بازیکنان رقیب فردا شب کهکشانی ها هستند شاید شنیدن چنین اخباری عجیب نباشد؛ اما به هر حال شکی وجود ندارد که هری کین مهم ترین هدف کادر مدیریتی رئال مادرید در تابستان سال 2018 خواهد بود.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01247561.jpg

پس در این شرایط به 3 دلیل احتمال دارد که فلورنتینو پرز تلفن خود را برداشته و برای اولین بار بعد از سال 2013 و انتقال 89 میلیون پوندی گرت بیل به برنابئو، دوباره با دنیل لویی رئیس باشگاه تاتنهام تماس بگیرد؛

اول اینکه کهکشانی ها به شدت به یک مهاجم نوک نیاز دارند، در وهله دوم تمام اطرافیان پرز به او گفته اند که کیفیت هری کین به قدری است که ارزش این همه توجه را داشته باشد و سومین نکته این است که هیچ باشگاهی در اروپا به اندازه رئال مادرید قدر ستارگان انگلیسی را نمی داند.

بعد از فروش آلوارو موراتا در تابستان به چلسی، در بسیاری از مقاطع فصل جاری لوس بلانکوس از داشتن یک مهاجم نوک آماده محروم بوده زیرا کریم بنزما مدت زیادی به علت آسیب دیدگی از میادین دور بود و نباید فراموش کرد که چند ماه دیگر بنزما 30 ساله خواهد شد؛ 6 سال پیرتر از هری کین.

اگرچه در این سالها بنزما قادر به ارائه کیفیت پایداری بوده؛ اما مشکلات فیزیکی ممکن است باعث بروز ایجاد مشکلاتی برای او شود و تمدید قرارداد ستاره فرانسوی تا سال 2021 بدان معنا نبود که کهکشانی ها در تابستان سال بعد به دنبال خرید مهاجم نیستند بلکه این اتفاق قطعا رخ خواهد داد.

گرچه شاید در ابتدا خرید هری کین مخالفانی در اسپانیا داشته و برخی همچنان بر عقیده خود مبنی بر عدم درخشش انگلیسی ها در لالیگا پافشاری کنند، اما وقتی مائوریتسیو پوچتینو، فرناندو یورنته، پپ گواردیولا و آلوارو موراتا از بازیکنی تعریف می کنند، جای تعجب نیست که تصویر هری کین پوستر روز مارکا در پایتخت اسپانیا باشد.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01247564.jpg

یورنته در مصاحبه با مارکا ادعا کرد که ما می توانیم در کنار هری کین نمایش خوبی داشته باشیم و اگرچه گواردیولا با لقب دادن تاتنهام به "تیم هری کین" باعث ناراحتی پوچتینو شد؛ اما قابل کتمان نیست که ترکیب فعلی اسپرز بر پایه و پیرامون ستاره انگلیسی و 24 ساله خط حمله این تیم بنا شده است.

در این میان ، رئال مادرید نیز خزانه پر از پولی برای خرید ستاره دارد و بعد از گذراندن 3 تابستان منفعل و بدون انجام خریدی بزرگ، حالا آنها تقریبا هر ستاره ای را که بخواهند می توانند به خدمت بگیرند اما شاید آنها نیز منتظر بمانند تا ببینند کدام ستاره در جام جهانی خوش می درخشد.

در جام جهانی 2014، خامس زیباترین گل را به ثمر رساند، تونی کروس بیشترین پاس صحیح را ارسال کرد و کیلور ناواس بهترین سنگربان مسابقات بود و هر 3 در ادامه راهی برنابئو شدند.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01247565.jpg

در حال حاضر هری کین تنها گزینه کهکشانی ها برای تقویت خط حمله نیست. در اوایل فصل نیز اخباری در مورد خسته شدن لواندوفسکی از حضور در ترکیب بایرن به گوش رسید اما در حال حاضر ستاره تاتنهام از بخت بیشتری برخوردار است.

پرز در سال 2002 دیوید بکام را به خدمت گرفته و در ادامه مایکل اوون و جاناتان وودگیت نیز راهی برنابئو شدند. این مدیر باتجربه نیز به خوبی می داند که بازار آسیایی واکنش خوبی به جذب ستارگان بریتانیایی می دهد.

با ورود هری کین آنها تورهای پیش فصل را سودآور تر می کنند و ارقامی را بر قراردادهای شرکای تجاری اضافه می کنند و همچنین تجربه خرید ستارگانی مانند گرت بیل و لوکا مودریچ از تاتنهام اگرچه در دقایق پایانی بازار تابستانی و با ارقام بالای رقم خورده اما در نهایت به سود کهکشانی ها بوده است.

اگرچه پوچتینو در مصاحبه ای اعلام کرد که هری کین تمایلی به جدایی از تاتنهام ندارد اما همین نقل قول نیز دلیلی دیگر در مورد احتمال انجام این انتقال در آینده است. البته در نهایت ممکن است خود هری کین به علت تعلقات عاطفی، پیشنهاد کهکشانی ها را رد کرده و در لندن باقی بماند.

  • ۹۶/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">