فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ماندن سیمئونه ، احتمال ماندن گریزمان نیز را افزایش داده است.
به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه اتلتیکو مادرید که از فصل آینده به ورزشگاه جدید خود کوچ می‌کند، قصد دارد تمام ستاره‌های خود را حفظ کند. گفته می‌شود این باشگاه توانسته آنتوان گریزمان را برای ماندن متقاعد کند.
به گزارش as ، پس از اینکه سیمئونه به سران باشگاه اعلام کرده فارغ از رتبه تیم در پایان فصل و نتایج آن در اروپا، فصل آینده نیز هدایت اتلتی را برعهده خواهد داشت، حالا شواهد حاکی از آن است که باشگاه توانسته آنتوان گریزمان را نیز برای ماندن در جمع راه راه پوشان مادرید متقاعد کند. بازیکنی که خواهان زیادی در اروپا دارد و شایعات نقل و انتقالات حاکی از علاقه شدید منچستریونایتد به او هستند. حتی گفته شد طرفین بر سر دستمزد  و شماره پیراهن نیز به توافق رسیده‌اند.
با این حال ، سران باشگاه پس از اطمینان حاصل کردن از ماندن سیمئونه، به دنبال تعیین برنامه‌ها و اهداف نقل و انتقالاتی فصل آینده هستند. اگرچه هنوز وضعیت محرومیت این تیم از خرید بازیکنان جدید مشخص نیست. گفته می‌شود ماندن چولو تاثیر زیادی بر تصمیم گریزمان دارد و یکی از دلایلی که باشگاه مطمئن است مهاجم فرانسوی‌اش را فصل آینده نیز در اختیار خواهد داشت.
تیم دوم مادرید قصد دارد در صورت کاهش محرومیت خود از فعالیت در بازار نقل و انتقالات، تحول کوچکی در ترکیب خود به وجود آورده و با جذب بازیکنانی جدید، تیم قدرتمندتری را در اولین فصل حضورش در ورزشگاه جدید راهی رقابت‌ها کند. این جاه طلبی باشگاه نیز در تصمیم سیمئونه و گریزمان تاثیر داشته است. بازی‌های گریزمان در سال جدید نشان دهنده رضایت او از بازی در جمع راه راه پوشان است.
خبر فوق ادعای منبع است و باید تا تابستان برای مشاهده صحت و سقم آن صبر کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">