فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ادعای بیلد : وردربرمن به دنبال سامان قدوس

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲ ق.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user14623/news/01236740.jpg

طبق ادعای نشریه بیلد ، سامان قدوس مورد توجه باشگاه وردبرمن قرار گرفته است.

به گزارش فوتبال جهان ، اگرچه دیروز فرانک باومن ادعا کرد که وردبرمن قصد ندارد در تابستان امسال مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد ، اما به نظر می رسد برمن در خفا به دنبال جذب یک مهاجم است و انگار بازیکن مورد نظر خود را نیز پیدا کرده است؛ سامان قدوس.

بیلد در گزارش خود نوشت:"این بازیکن متولد شده در مالمو سوئد که 24 سال سن دارد در حال حاضر در تیم اوسترسوند سوئد مشغول به بازی کردن بوده و 8 گل در لیگ سوئد و 7 گل در لیگ اروپا برای باشگاه خود به ثمر رسانده است.

البته شاید مشکل کوچکی در انتقال او وجود داشته باشد. قدوس تا پایان سال 2019 با اوسترسوند قرارداد داشته و برمن برای انتقال او باید 5 میلیون یورو پرداخت کند. 

قدوس می تواند در پست مهاجم سمت چپ نیز به میدان برود اما او در تمامی پست های هجومی قادر به بازی کردن است."

قدوس چهارشنبه و در جریان انتخاب بهترین های لیگ سوئد توانست لقب بهترین مهاجم را از آن خود کند و پیش از این اخباری در مورد انتقال او به لیگ برتر نیز شنیده شده بود.

وردبرمن در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول بوندسلیگا نداشته و در رتبه هفدهم جدول قرار گرفته است. نتایج ضعیف برمن باعث شد مدتی قبل الکساندر نوری سرمربی ایرانی این تیم از سمت خود برکنار شود.

  • ۹۶/۰۸/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">