فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ایتالیا-سری آ-اینتر-نراتزوری-رم-جالوروسیبه نظر می رسد هدف لوچانو اسپالتی از سفر به شهر میلان ، ملاقات با مدیران نراتزوری بوده است.

به گزارش فوتبال جهان ، لوچانو اسپالتی ، سرمربی تیم رم امروز در میلان حضور پیدا کرد و گزارشات از دیدار وی با مدیران اینتر خبر می دهند.

این سرمربی ایتالیایی در پایان فصل قراردادش با جالوروسی به پایان می رسد و هنوز برای تمدید قرارداد با گرگ های پایتخت به توافق نرسیده است. طی هفته های گذشته شایعاتی از علاقه اینتر مبنی بر به خدمت گیری اسپالتی برای جایگزینی پیولی در رسانه ها پخش شده بود و امروز هم این مربی در میلان دیده شد.

اگرچه سرمربی سابق زنیت از جواب دادن به سوالات خبرنگاران مبنی بر دلیل حضورش در میلان امتناع کرد اما کالچو مرکاتو احتمال داده وی برای ملاقات با مدیران نراتزوری راهی میلان شده باشد. استفانو پیولی، سرمربی فعلی اینتر پس از دو باخت پیاپی تحت فشار شدیدی قرار گرفته  و با کم رنگ تر شدن شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، وضعیت وی روی نیمکت بیش از پیش متزلزل شده است.

  • ۹۶/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">