فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

نقل و انتقالات میلان-سری آ-شالکهبا وجود آنکه فروش میلان قطعی نشده است ، رسانه های ایتالیایی از دو خرید احتمالی باشگاه سخن می گویند.

به گزارش فوتبال جهان ، این چندمین بار است که نشریه ای ایتالیایی خبر از توافق میلان با کولاشیناچ می دهد و به نظر می رسد واقعا فاسونه توانسته است به توافق شخصی با این بازیکن برسد. با این حال تنها کولاشیناچ نیست که موضوع آمدنش به روسونری مطرح است ، متئو موساکیو هم به توافق با مسئولان میلان رسیده است.

به گزارش کوریره دلو اسپورت ، پس از 13 آوریل ، عصر جدیدی در باشگاه میلان آغاز خواهد شد ، از همین رو ، فاسونه به دنبال تقویت تیم برای تابستان است. به گفته این نشریه، میلان با سئاد کولاشیناچ و متئو موساکیو به توافق رسیده است. یوونتوس و آرسنال هم خواهان کولاشیناچ بودند اما روسونری موفق شده با توافق با این بازیکن، او را به صورت آزاد جذب تیم کند. دیگر گزینه ای که حضورش در دیاولو قطعی به نظر می رسد، مدافع آرژانتینی است که قیمتی 15 میلیون یورویی دارد.

  • ۹۶/۰۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">