فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6984/news/diese_einkaufsliste_hat_bayern_jetzt.jpgپس از شکست بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید، این تیم در صدد تقویت خود در تابستان است.

به گزارش فوتبال جهان ، شکست 2-1 در مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، موجب شده سران بایرن مونیخ در صدد تقویت تیم خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی برآیند. به گزارش Sport Bild، بایرن مونیخ اکنون در پی تقویت تیمش در فصل تابستان است و گزینه های فراوانی در این راه مدنظر دارد.

جذب یک مهاجم نوک

در دیدار مقابل رئال مادرید مشخص شد در غیاب روبرت لواندوفسکی، بایرن مونیخ جایگزین بزرگی ندارد و توماس مولر نمی تواند جای خالی وی را پر کند. بنابراین قصد دارد با جذب یک مهاجم میانی بزرگ این خلا را پر کند. کیلیان امباپه ستاره جوان موناکو که مورد توجه اینتر و رئال مادرید قرار دارد، آندره آ بلوتی مهاجم ملی پوش تورینو که زیر ذره بین منچستر یونایتد و چلسی قرار دارد و ساندرو واگنر مهاجم 29 ساله هوفنهایم که عملکرد خوبی در فصل جاری داشته، گزینه های صدرنشین کنونی بوندسلیگا هستند.

پیدا کردن جانشینی برای داگلاس کوستا

داگلاس کوستا وینگر برزیلی بایرن مونیخ ساز جدایی را کوک کرده است و کارلو آنچلوتی متقاعد شده است که وی جایگاهی در آینده بایرن مونیخ ندارد و اکنون پیدا کردن جانشین برای وی از اولویت های بایرن مونیخ است. از یوونتوس به عنوان گزینه جدی جذب کوستا نام برده  می شود. فوزی غلام بازیکن الجزایری ناپولی، فدریکو برناردسکی ملی پوش ایتالیایی فیورنتینا که مورد توجه یوونتوس و اینتر قرار دارد، یولیان برانت از بایرلورکوزن، لورنتزو اینسینیه از ناپولی، سرژ گرنابری از وردر برمن و یانیک فریرا کاراسکو از اتلتیکو مادرید گزینه های مدنظر بایرن مونیخ هستند.

جذب یک هافبک میانی به عنوان جانشین ژابی آلونسو

ژابی آلونسو هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ اعلام کرد که در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد و به همین دلیل یافتن یک جانشین برای وی از اولویت های بایرن مونیخ است. با توجه به اینکه ژابی نقشی اساسی در ترکیب بایرن مونیخ ایفا می نمود و دید بالا، پاس های دقیق و حضورش در میانه میدان، قدرت این تیم را افزایش می داد، جای خالی وی چگونه پر خواهد شد؟ مارکو وراتی ستاره تیم ملی ایتالیا و پاری سن ژرمن که مورد توجه یوونتوس نیز قرار دارد، از جمله بازیکنان مدنظر بایرن مونیخ است. نبی کیتا هافبک لایپزیش که مورد توجه چند باشگاه بزرگ دیگر قرار دارد، پائولینیو ستاره تیم ملی برزیل که در حال حاضر در چین بازی می کند، کای هاورتز هافبک 17 ساله بایر لورکوزن، کارلوس سوله هافبک 20 ساله والنسیا و عمر ماسکارل هافبک اسپانیایی فرانکفورت از گزینه های دیگر بایرن هستند.

جذب مدافع راست

خداحافظی فیلیپ لام از دنیای فوتبال در پایان فصل موجب شده بایرن مونیخ در پی جذب جانشینی برای وی باشند، هر چند سران این باشگاه بارها گفته اند جاشوا کیمیش جانشین وی خواهد بود. بنیامین هنریکس از بایر لورکوزن، ریک کارسدورپ از فاینورد، هکتور بیرین از آرسنال و المامی توره از موناکو گزینه های مدنظر باواریا هستند.

پیدا کردن نیمکت نشینی برای مانوئل نویر

با احتمال جدایی اسون اولرایش در تابستان، این باشگاه از حالا به دنبال پیدا کردن دروازه بان شماره 2 تیمش است و سالواتوره سیریگو دروازه بان ایتالیایی اوساسونا، الکس مرت که از وی به عنوان جانشین بوفون در یوونتوس نام برده می شود و رنه آدلر دروازه بان هامبورگ گزینه های مدنظر این تیم هستند.
  • ۹۶/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">