فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

آرسنال- لیگ برتر انگلیس- توپچی های لندناوزیل به زودی در مورد آینده خود با باشگاه آرسنال تصمیم گیری خواهد کرد‌.

به گزارش فوتبال جهان ، مسوت اوزیل ستاره آلمانی باشگاه آرسنال در مصاحبه اخیرش گفته است که به زودی با تیمش بر سر تمدید قرارداد خود مذاکراتی خواهد داشت.

به گزارش تارنمای گل ، مدت هاست که حرف از تمدید قرارداد هافبک 28 ساله توپچی ها در میان است و حالا ظاهرا قرار است این گفتگو ها به شکلی جدی سر بگیرد. خود این بازیکن در این راستا گفته است:

تا سال 2018 با اینجا قرارداد دارم و در لندن احساس راحتی می کنم. به زودی گفتگوهایی خواهیم داشت و سپس تصمیم خواهیم گرفت.

گفته می شد که آرسن ونگر می خواهد فصل 18-2017 را بدون اوزیل سر کند ولی واکنش اوزیل به این گمانه زنی این گونه بوده است:

فکر می کنید ونگر پیش از حرف زدن با من، این ها را با رسانه ها در میان بگذارد؟ من از او شناخت دیگری دارم.

«آیا فکر می کنی که می توانی با آرسنال به قهرمانی برسی؟» یار شماره 11 آرسنال برای این پرسش هم پاسخی داشت:

چرا که نه؟ البته فعلا در برهه دشواری قرار داریم و از حضور در رتبه ششم جدول راضی نیستیم. با این حال من متقاعد شده ام که به زودی به عرش باز خواهیم گشت. بگذارید ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

گفتنی است که ستارگان آرسنال در بازگشت از بازی های ملی در تاریخ 2 آوریل برابر منچسترسیتی صف آرایی خواهند کرد.

  • ۹۶/۰۱/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">