فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user373022/content-article/nintchdbpict000323500056-e1496604869570.jpgاحتمال جدایی سانچز از آرسنال ، کمتر از قبل شده است.

به گزارش فوتبال جهان ، به نظر می آید آرسنال ، برای نگه داشتن الکسیس سانچز در تیم، هر کاری می کند و نمی خواهد این بازیکن را بفروشد.

با وجود اخبار و شایعات زیاد و البته معتبر درباره علاقه سانچز به ترک آرسنال و پیوستن به منچسترسیتی ، Independent گزارشی می دهد و معتقد است که آرسنال ، پیشنهاد تمامی تیم های لیگ برتری برای خرید سانچز را رد خواهد کرد. البته این منبع ، آن چنان معتبر نیست.

اما از سوی دیگر، روزنامه Bild  آلمان، خبر خوشایند دیگری برای هواداران آرسنال دارد و آن هم این است که بایرن مونیخ، دیگر قصد خرید سانچز را ندارد. آن ها اخیرا یانیک کاراسکو مهاجم اتلتیکو مادرید را هدف قرار داده اند. احتمالا دلیل این امر ، دستمزد درخواستی بسیار بالای الکسیس سانچز بوده. سانچز، دستمزد سالانه 22 میلیون پوند را برای ترک ورزشگاه امارات درخواست کرده است.

  • ۹۶/۰۳/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">