فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

تاتنهام و آرسنال به دنبال جذب ستاره لستر

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۹ ب.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01205885.jpg

تاتنهام و آرسنال در تلاشند ریاض محرز ستاره لسترسیتی را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبال جهان ، اسپرز تنها تیم لیگ برتر است که تا به اینجای کار خریدی انجام نداده است ولی آنها در تلاشند ریاض محرز ستاره روباه ها را به خدمت بگیرند. رم پیش از این تلاش کرده بود محرز را جذب کند ولی دو پیشنهاد آنها برای ستاره الجزایری رد شده است. آرسنال هم از دیگر مشتریان ریاض محرز است که فصل 16-2015 عنوان بهترین بازیکن لیگ را از آن خود کرد. همچنین توپ چی ها توماس لمار از موناکو را زیر نظر دارند که تا به اینجای کار نتوانسته اند رضایت موناکو را برای این انتقال جذب کنند.

گفته می‌شود لسترسیتی 50 میلیون پوند در ازای محرز می‌خواهد و این در حالیست که ستاره الجزایری می‌خواهد لستر را ترک کند تا در تیمی حضور یابد که در چمپیونزلیگ شرکت می‌کند و در حال حاضر ، در بین مشتریان ، تاتنهام و رم در چمپیونزلیگ حضور خواهند داشت و آرسنال فصل آینده در لیگ اروپا حضور ندارد. حال باید دید که کدام یک قادر خواهندبود فصل آینده محرز را در تیم خود داشته باشند.

  • ۹۶/۰۵/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">