فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user264613/news/3_191.jpg
اینتر با خرید دو ستاره جوان جنوا ، به آینده فکر می کند.

به گزارش فوتبال جهان ، پیترو پلگری و سالچدو مورا دو ستاره متولد سال 2001 میلادی ، نظر اینتر را شدیدا به خود جلب کرده اند. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو،  اینتر برای خرید پلگری و مورا با جنوا به توافق رسیده تا این دو بازیکن جوان را در ماه جولای خریداری کند و اجازه دهد هر دو برای دو فصل دیگر به صورت قرضی در جنوا بمانند تا به پیشرفتشان ادامه دهند. 

انتقال این دو بازیکن می تواند تا 60 میلیون یورو هزینه داشته باشد. رقم خرید پلگری 15 میلیون یورو همراه با 15 میلیون یورو پاداش است که این پاداش بر اساس تعداد بازی های او خواهد بود. رقم انتقال سالچدو مورا 5 میلیون یورو همراه با 25 میلیون یورو پاداش است و این پاداش نیز به تعداد بازی های این بازیکن بستگی دارد. 

اینتر با جنوا به توافق رسیده و حالا باید با مدیر برنامه های دو بازیکن، جوزپه ریزو نیز به توافق برسد. همچنین جنوا می تواند یکی از بازیکنان اینتر را جذب کند. اولین نام رانوکیا است اما به دلیل دستمزد این بازیکن، انتقال کمی سخت خواهد بود. میانگو که پس از قرارداد قرضی اش از کالیاری به اینتر بازگشت، در کنار پوشکاش و بیابیانی، دیگر گزینه های جنوا هستند. 

پیترو پلگری مهاجم 191 سانتیمتری جنوا، در فصلی که گذشته مقابل رم گلزنی کرد و تبدیل به اولین گلزن متولد سال 2001 در بین 5 لیگ معتبر اروپا شد. این بازیکن در رده های سنی زیر 15 و 16 سال برای ایتالیا بازی کرده و پست تخصصی اش، مهاجم مرکزی یا نوک است. مورا نیز ایتالیایی است و در رده جوانان تیم ملی ایتالیا به میدان رفته و پست تخصصی او نیز مهاجم نوک است. 

  • ۹۶/۰۴/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">