فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

حسن جعفری دوباره سپاهانی شد

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ب.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01201602.jpg

حسن جعفری که فصل گذشته نمایش های خوبی در ترکیب تیم پدیده از خود نشان داد امروز با عقد قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست که سابقه بازی در این تیم را در کارنامه دارد.

به گزارش فوتبال جهان ، حسن جعفری که فصل گذشته به انتخاب کارشناسان در لیست بهترین مدافعان راست لیگ برتر قرار گرفت، با توجه به مشکلات سپاهانی ها در سمت راست خط دفاعی مورد توجه این تیم قرار داشت و در نهایت با عقد قراردادی سه ساله به جمع طلایی پوشان اضافه شد. 

جعفری که به جز پدیده در تیم‌های فولاد خوزستان، سپاهان و ملوان بندرانزلی نیز توپ زده، لیگ پانزدهم را به واسطه مصدومیت از اواسط فصل از دست داد اما در لیگ شانزدهم بازگشت خوبی به ترکیب پدیده داشت و توانست در اکثر رقابت‌های لیگ برتر به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود. جعفری در لیگ شانزدهم با ۶ پاس گل بهترین پاسور تیمش بود.

سپاهان در لیگ شانزدهم با مشکلات عدیده ای در سمت راست خط دفاعی تیمش روبرو بود و بازیکنان مختلفی نظیر علی هلیچی، شجاع خلیل زاده، سید جلال عبدی و عارف غلامی در این پست توسط عبدالله ویسی و زلاتکو کرانچار به بازی گرفته شدند که البته هیچ کدامشان نتوانستند، ثبات لازم را به این پست حیاتی در ترکیب طلایی پوشان اضافه کنند.

حالا با اضافه شدن یکی از بهترین مدافعان راست لیگ شانزدهم سپاهانی ها امیدوارند خلا اصلی آنها در لیگ هفدهم با حضور این بازیکن پر شود.

جعفری بعد از شاهین ثاقبی و سیاوش یزدانی سومین خرید رسمی سپاهان است . آنها همچنین در انتظار توافق با سعید آقایی و عزت الله پورقاز هستند .
http://static2.varzesh3.com/files/picture/01201601.jpg
  • ۹۶/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">