فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

راهکار جدید بارسلونا برای جذب کوتینیو

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ب.ظ

https://f.ptcdn.info/963/048/000/okn82n3t9f3sSaBO4m4-o.jpg

بارسلونا سخت علاقمند است تا کوتینیو ستاره برزیلی لیورپول را به خدمت بگیرد ولی باشگاه انگلیسی به هیج عنوان حاضر به فروش بهترین بازیکن خود نیست.

به گزارش فوتبال جهان ، بارسا بدون توجه به ماندن یا جدایی نیمار قصد جذب کوتینیو را دارد و حتی یک پیشنهاد 72 میلیون یورویی نیز ارائه داده که از سوی لیورپولی ها رد شده است.

در دومین اقدام ، پاسخ لیورپولی ها این بود که برای فروش کوتینیو 150 میلیون یورو می خواهند. یورگن کلوپ هم بارها اعلام کرده است که فصل آتی روی کوتینیو حساب ویژه ای باز کرده است.

امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که بارسلونا قصد دارد رافینیا را وارد پروسه جذب کوتینیو کند.

رافینیا که در بارسا اغلب نیمکت نشین است ؛ برای حضور در تیم ملی برزیل در جام جهانی 2018، قصد جدایی از بارسلونا را دارد. او مورد توجه لیورپول قرار گرفته و قرار است به زودی پیشنهادی بین 30 تا 40 میلیون یورو برای این بازیکن به دست مدیران بارسا برسد؛ پیشنهادی که مورد قبول نیز قرار خواهد گرفت اما در این مذاکرات بارسلونا قصد دارد بحث انتقال کوتینیو را نیز مطرح کند. 

لیورپول برای جذب رافینیا اصرار دارد و از سوی دیگر بارسلونا نیز مایل به جذب کوتینیو است و به همین دلیل احتمال معواضه این دو بازیکن نمی تواند دور از ذهن باشد. البته واضح است که بارسا علاوه بر رافینیا باید مبلغ قابل توجهی نیز به لیورپول بپردازد. رافینیا این روزها در بارسلونا مشغول فیزیوتراپی است و در جستجوی روزنه ای برای جدایی از جمع آبی اناری ها.

  • ۹۶/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">