فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

بوندس لیگای آلمان- وردربرمن
احتمال همکاری طولانی مدت میان مربی ایرانی الاصل و باشگاه برمن.

به گزارش فوتبال جهان ، نتایج درخشان الکساندر نوری در باشگاه وردربرمن سبب شده تا مدیران باشگاه در پی همکاری طولانی مدت با او باشند.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه وردربرمن، نوری پیشنهاد تمدید قرارداد برمن را پذیرفت و سرمربی 37 ساله کماکان هدایت باشگاه را بر عهده خواهد داشت. فرانک باومن، مدیر ورزشی تیم در این خصوص گفت:

طی هفته های اخیر مدت زیادی را باهم گذراندیم و مسائل مهمی پیرامون همکاری دراز مدت مطرح کردیم. حال خوشحالم که باید به شما بگویم همکاری ما ادامه پیدا خواهد کرد. الکس تیم را در پاییز تحویل گرفت، زمانی که نیاز داشتیم از آن وضعیت بحرانی خارج شویم. کاری که او انجام داد فوق العاده بود. او تیم را به نیمه بالایی جدول رساند. بنابراین ما خواستیم که قرارداد او را تمدید کنیم و به توسعه و پیشرفت وردر ادامه دهیم.

الکساندر نوری نیز، پیرامون تمدید قراردادش با باشگاه گفت:

حتی در فوریه، زمانی که شرایط آنطور که می خواستیم پیش نمی رفت، مطمئن بودم سفر من با وردر تمام نشده است. همیشه این احساس را داشتم که این سفر ادامه خواهد داشت. از اعتمادی که باشگاه به من دارد خوشحالم، همچنین از حمایت های طرفداران و تیم پرشور و احساسی که در اختیار دارم.

الکساندر نوری، در هفته چهارم بوندس لیگا و پس از اخراج ویکتور اسکریپنیک، به عنوان سرمربی موقت کارش را در وردربرمن آغاز کرد. وردربرمن در سه هفته آغازین بوندس لیگا، سه باخت پیاپی را با اسکریپنیک در کارنامه ثبت کرد. عملکرد خوب نوری سبب شد تا او به عنوان سرمربی دائم تا پایان فصل 2016/17 انتخاب شود. 

نیم فصل دوم برای برمن فوق العاده پیش رفت تا حدی که کسب سهمیه لیگ اروپا دور از انتظار نبود. اما برمن با شکست مقابل هوفنهایم در رده هشتم جدول بوندس لیگا قرار گرفت و دیدار هفته پایانی بوندس لیگا در خانه دورتموند امیدها برای دستیابی این تیم به سهمیه لیگ اروپا را کمرنگ کرده است.

وردربرمن در سال های اخیر، همواره در هفته های پایانی فصل برای بقا مبارزه می کرد. فصل گذشته یک گل دقیقه 88 برمن را از سقوط نجات داد. حال آن ها در هفته پایانی بوندس لیگا باید برای کسب سهمیه لیگ اروپا مبارزه کنند و این دستاوری فوق العاده برای الکساندر نوری و تیمش است.

  • ۹۶/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">