فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رسمی : مسی با بارسلونا تمدید کرد

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01207795.jpg

لیونل مسی فوق ستاره باشگاه بارسلونا، قراردادش با این باشگاه را برای 4 سال دیگر تمدید کرد و تا سال 2021 در این تیم ماندنی شد.

به گزارش فوبال جهان ، در حالی که مسی پس از ازدواجش در تعطیلات و ماه عسل به سر می‌برد، انتظار می‌رفت پس از پایان تعطیلات ، باشگاه در آرژانتین توافق نهایی را اعلام کرده و قرارداد مسی را به صورت رسمی تمدید کند. با این حال باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای تایید کرد که آنها با فوق ستاره آرژانتینی به توافق رسیده اند و قرارداد او تمدید شده است.

در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده:" باشگاه از تمدید قرارداد با مسی و تعلق خاطر او به باشگاه بسیار خوشال است، بهترین بازیکن تاریخ که تمام دوران حرفه ای اش را در بارسا سپری کرد و یک دوره ی بی نظیر را در تاریخ باشگاه رقم زد، دوره ای که هیچکس مشابهش را ندیده بود."

مسی سالیانه 30 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت و همچنین بندی در قراردادش دارد که در صورت فعال شدن ، یک سال دیگر به مدت قرارداد اضافه خواهد شد.  رقم فسخ قرارداد نیز 300 میلیون یورو است که کار را برای باشگاه های متمول مثل سیتی و پی اس جی دشوار کند.

  • ۹۶/۰۴/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">