فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رسمی : کوتینیو با لیورپول تمدید کرد

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۰۱ ب.ظ

باشگاه لیورپول تایید کرد که فیلپ کوتینیو ستاره این تیم ، قراردادش را با این باشگاه تا سال 2022 تمدید کرده و به پردرآمدترین بازیکن باشگاه تبدیل شده است.
به گزارش فوتبال جهان ، در حالی که شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه هایی نظیر رئال و پاری سن ژرمن به جذب او شنیده می‌شد، هافبک برزیلی در نهایت تصمیم گرفت در آنفیلد ماندگار شود.
او در این رابطه گفت:" خیلی خوشحالم که قرارداد جدیدی با باشگاه امضا می‌کنم. از باشگاه بسیار ممنونم و احساس خیلی خوبی از حضور در لیورپول دارم. سخت تلاش می‌کنم که پاسخ اعتمادشان را بدهم. لیورپول باشگاه فوق العاده ای است، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان و ما هم باید در جمع بهترین ها باشیم. باشگاه بازیکنان و کادر فنی بزرگی در اختیار دارد. همه چیز برای پیشرفت در آینده مهیا است. از وقتی به اینجا آمده ام، با آغوش باز از من و خانواده ام استقبال شده است. شهر مثل زادگاهم است. حس می‌کنیم بخشی از آن هستیم. برای من، همسر و دخترم، امروز روز مهمی بود."
گفته می‌شود کوتینیو هفته ای 150 هزار پوند حقوق خواهد گرفت که این رقم بالاتر از دنیل استوریج، هندرسون و میلنر است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">