فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رقم پیشنهادی عجیب سیتی برای جذب سانچس

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۰۳ ب.ظ

http://img.soy-chile.cl/Fotos/2017/01/10/file_20170110153853.jpg

هرچند منچسترسیتی در نقل و انتقالات تابستانی نتوانست الکسیس سانچس را از آرسنال به خدمت بگیرد ؛ اما در ماه ژانویه یک بار دیگر برای جذب این ستاره شیلیایی اقدام خواهد کرد.

به گزارش فوتبال جهان ، من سیتی در دو ماه گذشته تلاش زیادی کرد تا آرسنال را برای فروش سانچس متقاعد کند؛ اما در نهایت توپچی ها حاضر نشدند بهترین مهاجم خود را به سیتی واگذار کنند.

در ساعات پایانی نقل و انتقالات، پیشنهاد سیتی حتی تا 70 میلیون یورو نیز افزایش یافت؛ اما چون آرسنال در جذب توماس لمار ناکام ماند، مجوز جدایی سانچس را هم صادر نکرد.

تنها یک سال دیگر از قرارداد ستاره شیلیایی باقیمانده و بیم این وجود دارد که او در انتهای فصل با عدم تمدید قراردادش، به عنوان بازیکن آزاد آرسنال را ترک کند.

به ادعای نشریه سان ، من سیتی زمستان آتی یک بار دیگر برای جذب سانچس اقدام خواهد کرد؛ ولی با توجه به اینکه در آن مقطع تنها 6 ماه دیگر از قرارداد سانچس باقیمانده، رقم پیشنهادی از 25 میلیون یورو فراتر نخواهد رفت که حتی نصف مبلغ پیشنهادی قبلی سیتی هم نیست. سیتی حتی می تواند صبر کرده و انتهای فصل، الکسیس را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.

آرسنال سال 2014 نزدیک به 45 میلیون یورو برای جذب سانچس از بارسلونا هزینه کرده بود.

  • ۹۶/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">