فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رئال مادرید علاقه مند به جذب کیلیان ام باپه

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ب.ظ
لیگ قهرمانان فصل 17-2016 - بروسیا دورتموند-موناکو - فابینیو - رادامل فالکائو با وجود آنکه موناکو نیازی به فروش ستاره جوان تیمش ندارد اما این باعث نشده رئال مادرید برای جذب این بازیکن تلاش نکند.

به گزارش فوتبال جهان ، کیلیان ام باپه مهاجم فرانسوی موناکو مورد علاقه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد. به گزارش مارکا، رئال مادرید بسیار مشتاق است تا این بازیکن را خریداری کند و ممکن است به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستان، این توافق انجام شود. 

خبرها از اسپانیا می گویند این بازیکن می تواند در دسترس باشد اما موناکو به بالاترین پیشنهاد ارسالی جواب مثبت خواهد داد. رقمی که گفته می شود باید چیزی در حدود 100 میلیون یورو باشد. ام باپه با وجود آنکه تنها 18 سال سن دارد اما بسیار مستعد و پخته است و گل های مهمی برای موناکو به ثمر رسانده است. 

همچنین ممکن است رئال مادرید یک فصل دیگر صبر کند تا این مهاجم تجربه بیشتری در موناکو کسب کند. به گزارش مارکا، اخیرا ام باپه در جایی گفته در صورتی که بخواهد فرانسه را ترک کند به رئال مادرید خواهد رفت. با این وجود موناکو هیچ احتیاجی به فروش این بازیکن ندارد. آنها به اندازه کافی وقت دارند تا در مورد آینده این بازیکن تصمیم گیری کنند. 

ام باپه در این فصل لیگ قهرمانان 6 گل به ثمر رسانده و این اولین فصل حضور او در لیگ قهرمانان است. رکورد بیشترین تعداد گل در اولین فصل حضور در لیگ قهرمانان، با 7 گل در اختیار تیری آنری است. گفته می شود حتی اگر موناکو نیاز مالی داشته باشد، مندی، لمار یا باکایوکو را خواهد فروخت. 

از ایتالیا خبر می رسد که اینتر پیشنهاد 70 میلیون یورویی برای ام باپه آماده کرده است. 

  • ۹۶/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">