فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

سرنوشت مسوت اوزیل برای فصل بعد مشخص شد؟

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ب.ظ
http://static2.varzesh3.com/files/picture/01199775.jpg

مسوت اوزیل ستاره آلمانی آرسنال به طور تلویحی اذعان داشت که فصل آینده نیز در آرسنال باقی خواهد ماند.

به گزارش فوتبال جهان ، علیرغم اینکه تنها 12 ماه از قرارداد اوزیل و آرسنال باقی مانده ، این بازیکن امروز در مصاحبه ای از پیوستن الکساندر لاکازت ستاره گلزن و سابق لیون به آرسنال ابراز خوشحالی کرد و اذعان داشت که روزهای خوبی را برای فصل بعد در کنار این بازیکن متصور شده است.

اوزیل گفت: "لاکازت ستاره ایست که نه تنها در این فصل، بلکه در فصول اخیر گلهای زیادی در لیگ فرلنسه به ثمر رسانده و من مشتاق دیدن او هستم.

حضور چنین بازیکنانی در ترکیب آرسنال خوشحال کننده است زیرا آنطور که من شنیده ام لاکازت تشنه گلزنی است و دوستان من که لیگ فرانسه را دنبال می کنند به من تاکید کردند که روزهای خوبی را در کنار لاکازت در زمین خواهیم داشت.

من امیدوارم لاکازت با گلزنی هایش قادر به ترفیع شرایط ما باشد و از بازی در آرسنال لذت ببرد. همچنین خودم هم علاقمندم با ارسال پاس های فراوان برای او زمینه به ثمر رساندن گل های زیادی را برای لاکازت فراهم کنم."

  • ۹۶/۰۴/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">