فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

سه ستاره مد نظر مورینیو چه کسانی هستند؟

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۴۱ ب.ظ

آنتوان گریزمان

روزنامه سان مدعی شد که ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد خواهان جذب روملو لوکاکو و آنتوان گریزمان است تا در کنار زلاتان ، خط حمله این تیم برای فصل آینده را تشکل دهند.

به گزارش فوتبال جهان ، شیاطین سرخ در فصل جاری نتایجی که در ابتدای فصل مد نظرشان بود را کسب نکرده اند و شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند. از همین رو مورینیو به دنبال تقویت این تیم برای فصل آینده است و گزینه های جذابی نیز در لیست او قرار گرفته اند.

روملو لوکاکو

طبق ادعای سان ، یونایتد بودجه ای 160 میلیون پوندی برای جذب گریزمان و لوکاکو در نظر گرفته و می‌خواهد هر دوی آنها را فصل آینده به الدترافورد بیاورد. به علاوه مورینیو در نظر دارد زلاتان را به پدرخوانده الدترافورد تبدیل کرده و با افزایش 10 میلیون پوندی حقوق او نسبت به فصل جاری، ستاره سوئدی را راضی به ماندن کند.

یونایتد فردا به مصاف چلسی خواهد رفت و شیاطین سرخ به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند تا در جذب ستاره های مدنظرشان راحت تر کار کنند.

  • ۹۶/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">