فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فرانک لمپارد از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۴۵ ب.ظ

فرانک لمپارد ستاره سابق باشگاه چلسی و منچستر سیتی دقایقی پیش به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.​​​​​
به گزارش فوتبال جهان ، لمپارد 13 سال پیراهن چلسی را بر تن داشت و بعد از نیم فصل حضور در منچسترسیتی و یک فصل بازی در نیویورک سیتی ساعتی پیش به طور رسمی از میادین خداحافظی کرد.
او که اسطوره چلسی به شمار می‌رود، در زمان مربیگری ژوزه مورینیو در این تیم از ترکیب ثابت کنار گذاشته شد تا مجبور شود به لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا برود. او یک فصل را هم در تیم فوتبال نیویورک سیتی گذراند تا سرانجام از دنیای فوتبال کناره گیری کند.
لمپارد که 649 بار پیراهن چلسی را پوشیده و با 211 گل برترین گلزن تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، گفت:« با اینکه پیشنهادهای زیادی برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌ام دریافت کردم، در سن 38 سالگی احساس می‌کنم که دیگر زمان آغاز کردن فصلی دیگر در زندگی‌ام است. از اتحادیه فوتبال انگلیس به خاطر اینکه فرصت شرکت در کلاس‌های مربیگری را برایم فراهم کرد تشکر می‌کنم و حالا چشم انتظار فرصت‌های بعدی در خارج از زمین فوتبال هستم.»
لمپارد سال 2001 از وستهام به چلسی پیوست و با این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 4 قهرمانی در جام حذفی، دو قهرمانی در جام اتحادیه و یک قهرمانی در لیگ اروپا و جام خیریه انگلیس کسب کرد. این هافبک انگلیسی در موفقیت سال‌های نخست مربیگری ژوزه مورینیو در لیگ برتر انگلیس نقشی کلیدی داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">