فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user144951/content-article/01196583.jpg

مسوت اوزیل به هم تیمی هایش در آرسنال گفته است ، که قصد دارد به منچستریونایتد بپیوندد.

به گزارش فوتبال جهان ، مسوت اوزیل آماده است که آرسنال را به مقصد منچستریونایتد ترک نماید.

به گزارش جان کراس خبرنگار مطرح میرور ، مسوت اوزیل هافبک 29 ساله آرسنال که قراردادش در پایان فصل خاتمه می یابد، از انتقال به منچستریونایتد مطمئن است. با وجود اینکه آرسن ونگر طی هفته گذشته از علاقه اوزیل به ادامه حضور در آرسنال خبر داده بود، این بازیکن آلمانی پس از، از دست دادن جایگاهش در ترکیب اصلی آرسنال، تصمیم خود را برای جدایی از جمع توپچی ها گرفته است.

اکنون وی علاقه مند است بار دیگر تحت نظر ژوزه مورینیو کار کند، مربی که در رئال مادرید سابقه همکاری با وی را دارد. مورینیو بارها زبان به تمجید از اوزیل گشوده است و اکنون بار دیگر قصد دارد وی را به خدمت گیرد.

پیش از این آرسنال تلاش خود را برای تمدید قرارداد اوزیل با پیشنهاد دستمزد 275 هزار پوندی در هفته، به کار گرفته بود، هر چند نمایندگان اوزیل خواهان 350 هزار پوند در هفته برای تمدید قرارداد وی شده بودند.

با این حال، توپچی ها قصد دارند که برای کسب درآمد، وی را در ژانویه به فروش رسانند و تنها باشگاهی که علاقه مند به این بازیکن ملی پوش است، اینتر است.

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user6984/2017/10/20/photo_2017-10-20_01-27-14.jpg

  • ۹۶/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">