فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/67/590x/secondary/Ander-Herrera-699559.jpgشیاطین سرخ به دنبال تمدید بلند مدت قرارداد هافبک اسپانیایی 27 ساله شان هستند.

به گزارش فوتبال جهان ، منچستریونایتد در تور پیش فصل خود در ایالات متحده آمریکا مذاکراتی با نمایندگان آندر هررا ، هافبک اسپانیایی اش ، داشته است تا قراردادی بلند مدت را با این بازیکن به امضا برساند و بدین ترتیب کورسوی امید بارسلونا برای وسوسه کردن این ملی پوش اسپانیایی به حضور در نیوکمپ را نیز به پایان برساند.

به گزارش سایت Telegraph، آندر هررا در سال 2014 با 28/8 میلیون پوند و قراردادی چهارساله که البته برای یک سال دیگر نیز می تواند تمدید شود ، از اتلتیک بیلبائو به منچستریونایتد پیوست. اکنون تنها 12 ماه از قرارداد چهار ساله این بازیکن با شیاطین سرخ باقی مانده است و آرتورو کانالس مدیر برنامه های وی، در تور پیش فصل 18 روزه منچستریونایتد در آمریکا به این کشور سفر کرد تا درباره جزئیات تمدید قرارداد کنونی موکلش با سران تیم انگلیسی مذاکره کند.

ارنستو والورده سرمربی جدید بارسلونا، در اتلتیک بیلبائو سابقه کار با هررا را دارد و از تحسین کنندگان او به شمار می رود. همین مساله باعث شد تا غول های کاتالان در فصل نقل و انتقالات فعلی به جذب آندر هررا لینک شوند. هررا اما آینده بلند مدتش را در اولدترافورد می بیند و علاقه برای باقی ماندن او در منچستریونایتد چیزی است که باشگاه و بازیکن در آن با یکدیگر اشتراک دارند. هررا اکنون به یکی از تاثیرگذار ترین و محبوب ترین بازیکنان در رختکن تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو تبدیل شده است. او در دومین فصل حضورش در این باشگاه - با سرمربیگری لوئیس فن خال - از لحاظ سطح اعتماد به نفس و آمادگی افت کرد. انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی یونایتد اما وضعیت هررا در این باشگاه را متحول کرد و او به همراه پل پوگبا ، دو انتخاب اصلی "آقای خاص" برای میانه میدان یونایتد به شمار می رفتند. هررا در قهرمانی منچستریونایتد در لیگ کاپ و لیگ اروپا نقش مهمی را ایفا کرد.

این بازیکن 27 ساله اسپانیایی در رختکن منچستریونایتد ، بین کارکنان و همچنین هواداران شیاطین سرخ از محبوبیت بالایی برخوردار است و از او به عنوان کاپیتان آینده یونایتد نام برده می شود. 

گفتنیست ژوزه مورینیو و شاگردانش که اکنون به انگلستان بازگشته اند و در منچستر به سر می برند ، روز یکشنبه به اسلوی نروژ سفر خواهند کرد تا دیداری دوستانه را با تیم والرنگا داشته باشند و سپس سه روز بعد در دوبلین و در آخرین دیدار دوستانه پیش فصلشان با سمپدوریا روبرو خواهند شد. منچستریونایتد در روز هشتم و در دیدار سوپرکاپ اروپا با رئال مادرید روبرو خواهد شد. این دیدار در مقدونیه برگزار خواهد شد.

  • ۹۶/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">