فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

مورینیو به دنبال جو هارت برای جانشینی دخیا

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۳ ب.ظ

جو هارت

اگر اخبار انتقال داوید دخیا به رئال مادرید حقیقت پیدا کند ، جو هارت یکی از گزینه های اصلی شیاطین سرخ خواهد بود.​​​​​​​

به گزارش فوتبال جهان ، با توجه به عملکرد نه چندان خوب و پر نوسان کیلور ناواس در دروازه کهکشانی ها، اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال داوید دخیا در تابستان آتی به برنابئو به گوش می رسد.

با این تفاسیر ، شیاطین سرخ نیز از همین حالا برنامه های خود را برای جذب سنگربان آغاز کرده اند و یان اوبلاک و جو هارت ، 2 گزینه اول مورینیو محسوب می شوند.

با توجه به رقم 40 میلیون یورویی و بالای فسخ قرارداد اوبلاک ، نشریه مارکا ادعا می کند که جو هارت سنگربان سابق سیتی و فعلی تورینو گزینه اول یونایتدها شده است.

جو هارت در ابتدا فصل جاری و با توجه به عدم نیاز گواردیولا به تورینو پیوست اما سرمربی اسپانیایی سیتی مدتی پیش اعلام کرد که در پایان فصل در مورد آینده او تصمیم خواهد گرفت.

با توجه به عملکرد نه چندان خوب براوو در فصل جاری ، ممکن است شاهد بازگشت جو هارت به ورزشگاه اتحاد باشیم و در غیر این صورت ، مورینیو به سراغ سمیر هندانوویچ، سنگربان 30 ساله اینتر خواهد رفت.
  • ۹۶/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">