فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user314502/content-article/tmp_16577-1231411photo-2017-03-25-13-26-261495532761-611371712.jpg
والورده را در بارسلونا دو دستیار مورد اعتمادش همراهی خواهند کرد.

به گزارش فوتبال جهان ، ارنستو والورده سرمربی کنونی اتلتیک بیلبائو در این تیم نخواهد ماند و با قراردادی سه ساله (2+1) از فصل آتی هدایت بارسلونا را بر عهده می‌گیرد. این خبر روز دوشنبه رسما اعلام خواهد شد.

به گزارش mundodeportivo، درست از همان روزی که انریکه رسما اعلام کرد قراردادش را تمدید نخواهد کرد، گمانه زنی‌ها پیرامون جانشین او روی نیمکت بارسا آغاز شد. همان موقع می‌شد حدس زد که والورده شانس خوبی برای نشستن روی نیمکت آبی اناری‌ها دارد. چه ارنستو تمایلی به تمدید قراردادش با باسکی‌ها نداشت و پیش از این هم دو بار پیشنهاد بارسا را رد کرده بود. از طرفی، فرناندز، مدیرورزشی بارسلونا نیز اعتقاد زیادی به والورده داشت.

پس از گذشت چند ماه از این قضیه و در حالی که باشگاه هنوز نام مربی جدید را اعلام نکرده، می‌توانید مطمئن باشید که نام سرمربی بارسلونا، ارنستو والورده خواهد بود. او با قراردادی 3 ساله به صورت 2 +1 ساله، به همراه دو دستیارش، آسپیازو و خوزه آنتونیو پوزانکو به بارسا می‌آیند. خبر رسمی نیز همان طور که بارتومئو گفت، دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود. 

اولین حضور والورده روی نیمکت بارسا نیز اگر بازی دوستانه دیگری پیش بینی نشود، بازی مقابل یوونتوس در نیوجرسی آمریکا خواهد بود. والورده در حال حاضر خودش را برای برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی از اتلتیک بیلبائو آماده می‌کند.

  • ۹۶/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">