فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

هال سیتی مشتری جدید اشکان دژاگه

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۷ ب.ظ

اشکان دژاگه

کاپیتان تیم ملی بعد از فصل پرفراز و نشیب و جدایی از وولفسبورگ در ماه های گذشته با شایعات گوناگونی پیرامون آینده خود روبه رو بود.

به گزارشفوتبال جهان ، اشکان دژاگه ملی پوش سرشناس فوتبال ایران که فصل عجیب و غریبی را در دوران فوتبال خود تجربه کرد ، بعد از بازگشت ناموفق به بوندس لیگا قراردادش با وولفسبورگ تمدید نشد تا تیم آینده کاپیتان اول ایران یکی از سوالاتی باشد که ذهن طرفداران او را به خود مشغول کرده است.

در شرایطی که گمانه زنی ها حکایت از کوچ این بازیکن به لیگ یونان داشت ، برخی رسانه های محلی شهر برلین مدعی شدند باشگاه هال سیتی که این فصل باید در رقابت های چمپیون شیپ جزیره به میدان برود ، مشتری جدید اشکان دژاگه معرفی شده است. 

هال سیتی چندی پیش در اقدامی عجیب بعد از سقوط از لیگ جزیره تصمیم گرفت از مربی روس سابق باشگاه زسکامسکو به عنوان سرمربی جدید خود بهره ببرد. از همین رو این مربی سرشناس نام اشکان دژاگه را در فهرست خریدهای تابستانی خود قرار داده تا رقیب احتمالی فولام در بازگرداندن کاپیتان تیم ملی به فوتبال جزیره قلمداد شود.
  • ۹۶/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">