فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ولخرجی چلسی برای متقاعد کردن هازارد به ماندن

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۳۴ ب.ظ
باشگاه چلسی قصد دارد برای راضی کردن ادن هازارد به ادامه فوتبالش در این باشگاه ، 200 میلیون یورو در تابستان هزینه کند.

به گزارش فوتبال جهان ، تماس احتمالی از سانتیاگو برنابئو برای جذب ادن هازارد ، مقاومت را برای چلسی در مقابل این انتقال دشوار می کند و حداقل چلسی را تحت فشار می گذارد تا به این پیشنهاد گوش دهد.

به گزارش Marca، رئال مادرید 12 ماه قبل نیز علاقه مند به جذب ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی بود که هم توسط باشگاه و هم توسط زین الدین زیدان مورد تحسین واقع شده است ، اما در نهایت وی تصمیم گرفت در چلسی بماند.

در آن زمان، مارینا گرانوسکایا مدیر آبی ها گفته بود که بدون فکر کردن پیشنهادی از مادرید را رد نمی کنند و پس از سپری کردن یک فصل درخشان زیر نظر آنتونیو کونته بار دیگر این بازیکن مورد توجه رئالی ها قرار گرفته است.

اکنون رومن آبراموویچ مالک چلسی قصد دارد برای جلب رضایت ادن هازارد به ادامه حضور در این باشگاه، مبلغ زیادی در تابستان برای به چالش کشیدن هر دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا در فصل آتی هزینه کند.

هامس رودریگز ، روملو لوکاکو ، آلوارو موراتا ، و تیمو باکایوکو بازیکنانی هستند که مورد توجه چلسی قرار دارند و سران آبی ها قصد دارند 200 میلیون یورو در تابستان برای جذب بازیکنان موردنظرشان هزینه کنند.

با این حال تمایل رئال مادرید به جذب ادن هازارد قوی است و زیدان عاشق سرعت و مهارت هازارد است و این می تواند موجب شود که انتقال هازارد به رئال مادرید تبدیل به یکی از داستان های جذاب نقل و انتقالات تابستانی باشد.

  • ۹۶/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">