فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ونگر مخالف پیشنهاد تمدید آرسنال به سانچز

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۱۲ ب.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01181090.jpgآرسن ونگر سرمربی آرسنال مخالف تمدید قرارداد سانچز با حقوق 300 هزار پوند در هفته است.

به گزارش فوتبال جهان ، رسانه های انگلیس اخیرا مدعی شدند که باشگاه آرسنال قصد دارد پیشنهاد تمدید قراردادی به سانچز ارائه کند.با این حال ونگر مخالف پیشنهادی است که مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد با سانچز در نظر گرفته اند. قرارداد سانچز در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و مدیران باشگاه دوست ندارند سانچز از آرسنال جدا شود یا در پایان فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند.

او این فصل 18 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرده و در جمع نامزدهای عنوان بهترین بازیکن فصل قرار دارد. باشگاه آرسنال پیشنهاد حقوق هفته ای 300 هزار پوند در اختیار مهاجم شیلیایی قرار داده ولی گفته می‌شود که ونگر مخالف این پیشنهاد بوده است.

او در این رابطه گفت:" نمی‌توانم تایید کنم که چنین پیشنهادی ارائه کرده ایم. باید وضعیت اقتصادی مان را در نظر بگیریم و مناسب با دیگر بازیکنان تیم پیشنهاد دهیم."

  • ۹۶/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">