فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

پاسخ قاطعانه باشگاه پاری سن ژرمن به بارسلونا

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ب.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01203544.jpg

در چند روز گذشته اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال پیوستن مارکو وراتی از پی اس جی به بارسا منتشر شده است.

به گزارش فوتبال جهان ، مارکو وراتی در دو سال اخیر همواره مورد علاقه بارسلونا قرار داشته ولی به دلایل مختلف این انتقال صورت نگرفته است.

پس از نشست چند روز پیش این ستاره ایتالیایی با هنریک مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، نشریه اکیپ ادعا کرد که وراتی از تمایل خود برای جدایی از پی اس جی در همین تابستان سخن گفته و تقاضا کرده است تا پیشنهاد بارسلونا از سوی باشگاه پاریسی بررسی شود.

حتی امروز منابع ایتالیایی عکسی از نشست بین مدیر برنامه های وراتی با مدیر ورزشی پی اس جی در میلان منتشر کردند که بر آتش شایعات افزود اما وبسایت نشریه مارکا دقایقی پیش گزارش داد که مسئولان پاری سن ژرمن از شنیدن این شایعات شگفت زده شده اند.

به ادعای این منبع معتبر ، یکی از مسئولان بلندپایه پاری سن ژرمن در تماس با مارکا گفته است که نه 80 و نه 100 میلیون یورو ، وراتی به هیچ قیمتی از PSG جدا نخواهد شد و هرگز در فهرست فروش باشگاه نیز قرار ندارد. به ادعای این مسئول بلندپایه ، وراتی در برنامه های اونای امری برای فصل بعد جایگاهی حیاتی دارد و تحت هیچ شرایطی اجازه پیوستن او به بارسا صادر نخواهد شد.

  • ۹۶/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">