فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ستاره اتلتیکو مادرید به شایعات انتقالش به اولدترافورد دامن زده است.
به گزارش فوتبال جهان ، آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه ، اذعان کرده است که احتمالی 6 از 10 را برای انتقالش به منچستریونایتد قائل می شود ، هرچند وی در ادامه احتمال ماندن در اتلتیکو مادرید را 7 از 10 بر شمرد.
به گزارش سایت Independent ، گریزمانِ 25 ساله سراسر این فصل در حال لینک شدن به منچستریونایتد بوده است و با وجود که این در چند ماه اخیر دائماً به تکذیب احتمال جدایی از روخی بلانکوس می پرداخت ، در جدیدترین مصاحبه اش که بامداد سه شنبه منتشر شده ، احتمالی 60 درصدی را برای انتقال به منچستریونایتد قائل شده است.
گریزمان در مصاحبه با برنامه فرانسوی زبانِ Quotidien اذعان کرد که انتقالش به منچستریونایتد امری "ممکن" است. وقتی از او درباره احتمال رخ دادن این انتقال در مقیاس یک تا ده پرسیده شد ، او در پاسخ گفت: "شش". خبرنگار در واکنش به این جواب گفت: "این احتمالی بسیار بالاست، آیا می دانی که در حال گفتن چه چیزی هستی؟" و گریزمان در پاسخ گفت: "بله".
وقتی از ستاره فرانسوی اتلتی پرسیده شد که آیا اولین بار است که او این چنین درباره احتمال این انتقال حرف می زند ، گریزمان پاسخ داد: "بله. اولین بار است". او در ادامه همچنین اظهار داشت که احتمال ماندنش در اتلتیکو مادرید را "هفت از ده" تلقی می کند. وی در ادامه افزود: "در دو هفته آینده چیزهای بیشتری را درباره آینده ام خواهم دانست".
خبرنگار در ادامه به دیوید بکهام ، الگوی گریزمان ، اشاره کرد. گریزمان اما تاکید کرد که نمی خواهد راه اسطوره منچستریونایتد را ادامه دهد و در این باره بیان کرد: "من نمی خواهم مسیر دیوید بکهام را طی کنم. من مسیر خودم را دارم".
همچنین برادر آنتوان گریزمان، تئو، با بازنشر دادن توئیت Quotidien درباره این مصاحبه، بار دیگر به احتمال انتقال برادرش به تیم سرخ پوش منچستر دامن زد. او در شبکه اجتماعی توئیتر به خاطر اشاره های مکرر به منچستریونایتد و دامن زدن چندین باره به احتمال انتقال آنتوان به یونایتد مشهور شده است.
گفتنیست آینده گریزمان در اتلتیکو مادرید به آینده سرمربی این تیم، دیگو سیمئونه، در مادرید بستگی دارد. سیمئونه پیش از این درباره آینده گریزمان گفته بود:
گریزمان به من گفت : اگر تو بمانی ، من هم می مانم". اما از این به بعد کسی نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد. من هرگز او را وادار به گفتن چیزی درباره آینده اش نخواهم کرد.
سیمئونه پس از پیروزی 1-3 تیمش مقابل بیلبائو با قاطعیت اعلام کرد  که در اتلتیکو خواهد ماند تا شایعات جدایی اش از این تیم و  پیوستنش به اینترمیلان را موقتاً خاموش کند. با این وجود، اظهارات گریزمان تناسب چندانی با گفته های سیمئونه ندارد و این بازیکن فرانسوی هنوز همچون سرمربی تیمش به اتلتیکو اعلام وفاداری نکرده است.
گفتنیست گریزمان که یکی از هواداران پر و پا قرص لیگ NBA محسوب می شود، در روزهای اخیر به شوخی گفته بود که فقط برای پیوستن به نیویورک نیکس حاضر به ترک اتلتیکو مادرید است!

  • ۹۶/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">