فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

یوونتوس- پاری سن ژرمن- نقل و انتقالات
بر اساس گزارش ها از ایتالیاذ، یوونتوس حاضر است برای خرید مارکو وراتی تا 80 میلیون یورو هزینه کند و کورنتین تولیسو را به عنوان گزینه جانشین زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبال جهان ، علاقه دو طرفه مارکو وراتی و یوونتوس به یکدیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست اما همچنین همه می دانند خرید این بازیکن و راضی کردن پاری سن ژرمن به فروش او بسیار سخت خواهد بود.

امروز گاتزتا دلو اسپورت و کالچو مرکاتو گزارش دادند یوونتوس برای خرید مارکو وراتی تسلیم نشده و همچنان تلاشش را انجام خواهد داد. غول های تورینی با دوناتو دی کامپلی مدیر برنامه وراتی رابطه بسیار خوبی دارند و به نظر می رسد کمترین پیشنهادی که باید ارائه شود، 80 میلیون یورو است. 

به گزارش فوتبال ایتالیا با وجود آنکه تیم های زیادی از جمله رئال مادرید، اینتر و بایرن مونیخ به جذب این بازیکن جوان علاقه مند هستند ، وراتی هوادار یوونتوس است. اگر یوونتوس موفق نشود وراتی را به تورین ببرد ، کورنتین تولیسو هافبک لیون را خریداری می کند. 

به گزارش ESPN  و کوریره دلو اسپورت چندی پیش وراتی به یوونتوس اعلام کرده آماده است به این تیم بپیوندد. 

  • ۹۶/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">