فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user308716/news/1495549656_352075_1495549786_noticia_normal.jpg
سران یوونتوس می خواهند مدافع برزیلی رئال مادرید را به تورین بیاورند.

به گزارش فوتبال جهان ، یوونتوس به طور جدی خواهان دنیلو مدافع راست و ۲۵ ساله رئال مادرید شده است. در حالی که مدافع برزیلی در اسپانیا و مادرید شرایط خوبی نداشته است، یوونتوسی ها وی را به عنوان جانشین دنی آلوز در نظر گرفته اند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو ، رئال مادرید قبل از فینال لیگ قهرمانان امسال به دنیلو قول داده بود که اگر خواهان جدایی شود، با این درخواست موافقت کند. رئالی ها دنیلو را در تابستان ۲۰۱۵ با مبلغ ۳۱.۵ میلیون یورو از پورتو خریداری کردند اما حالا برای رضایت دادن، چیزی بین ۱۹ تا ۲۰ میلیون یورو می خواهند. پیشنهاد ماروتا برای این بازیکن ۱۵ میلیون یورو به اضافه پاداش خواهد بود.

به زودی یوونتوس با نماینده رئال مادرید و بازیکن دیدار می کند. چلسی در ماه ژانویه خواهان دنیلو شده بود که زیدان مخالفت کرد. با توجه به اینکه دنیلو پاسپورت اروپایی ندارد و هر تیم در هر پنجره نقل و انتقالات تنها می تواند با دو بازیکن غیر اروپایی قرارداد امضا کند، یوونتوس در صورت خرید دنیلو ، دیگر نمی تواند داگلاس کوستا را که همین حالا با او به توافق رسیده به تورین بیاورد.

  • ۹۶/۰۴/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">