فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

لیگ برتر انگلستان - چلسی - بورنموثسنگربان اهل بوسنی چلسی در آستانه خروج از این باشگاه است.

به گزارش فوتبال جهان ، آسمیر بگوویچ دروازه بان دوم تیم فوتبال چلسی در آستانه پیوستن به بورنموث در موعد نقل و انتقالات ژانویه است و چلسی نیز در تلاش است تا پیش از قطعی شدن این انتقال جانشینی برای این بازیکن پیدا کند.

به گزارش گاردین بورنموث در تلاش است تا آسمیر بگوویچ را در نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد اما این اتفاق تنها در صورتی رخ خواهد داد که چلسی موفق به جذب جانشینی برای این سنگربان بشود.

چلسی چندی پیش پیشنهاد 10 میلیون یورویی بورنموث برای بگوویچ را رد کرد اما به نظر می رسد که کونته و چلسی اکنون رضایت دارند تا بگوویچ بتواند با ترک چلسی شرایط و وموقعیت بیشتری برای بازی کردن در اختیار داشته باشد. این سنگربان در این فصل تنها در چهار بازی برای چلسی به میدان رفته است.

با این حال موضوع اصلی در این بین یافتن جانشنین مطمئن برای بگوویچ است. گزینه اصلی چلسی دیگو لوپز سنگربان 35 ساله سابق میلان و رئال مادرید است که این فصل در اسپانیول حضور دارد. تجربه بالای لوپز عاملی است که امکان دارد باعث شود او ادامه فصل را در لندن سپری کند.

البته چلسی نیم نگاهی هم به تیم کرول دروازه بان نیوکاسل دارد که این فصل به صورت قرضی در آژاکس بازی می کند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">