فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

مهاجم اسپانیایی سلتاویگو - لیگ اروپا - شاختاردونتسک - سلتاویگو - نقل و انتقالات مهاجم سلتاویگو به عنوان یکی از اولویت‌های روخی بلانکوس برای جانشینی گریزمان است.

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه اتلتیکو مادرید از حالا احتمال خروج آنتوان گریزمان در تابستان آتی را در نظر دارد و سه مهاجم اسپانیایی را به عنوان اولویت‌های خود برای جانشینی این مهاجم فرانسوی مشخص کرده است.

به نقل از وب سایت  Fichajes.net، در ماه‌های اخیر بسیاری از رسانه‌های دنیا از علاقه فراوان منچستریونایتد به جذب آنتوان گریزمان در تابستان آینده نوشتند. این که شیاطین سرخ هیچ مشکلی برای پرداخت بند آزادسازی این مهاجم ارزشمند فرانسوی ندارند. در چنین قابی، اتلتیکو مادرید که بنابر شنیده‌ها از حضور دیگو سیمئونه روی نیمکت خود برای فصل آینده اطمینان دارند، از حالا به دنبال جایگزینان احتمالی گریزمان هستند.

گفته می‌شود با کنار گذاشتن دو گزینه تقریبا غیرممکن به نام‌های دیگو کوستا و ادینسون کاوانی به دلیل رقم بالای دستمزد آنها، یاگو آسپاس مهاجم اسپانیایی سلتاویگو به عنوان اولویت اول راه راه پوشان برای جایگزینی گریزمان به شمار می‌رود. آسپاس که در فصل جاری بسیار خوب عمل کرده و در حال حاضر با 13 گل زده در رتبه چهارم برترین گلزنان لالیگا قرار دارد. 

پس از آسپاس، لوکاس پرز که شرایط خوبی در آرسنال سپری نمی‌کند و گفته می‌شود چندان هم بی میل به بازگشت به اسپانیا نیست، در کنار ویتولو، گزینه‌های بعدی اتلتی محسوب می‌شوند. در مورد ویتولو این احتمال که اتلتیکو مادرید ویتو و کرانویتر را نیز در انتقال این مهاجم دخیل کند، زیاد است. دو بازیکنی که در حال حاضر به صورت قرضی در سویا بازی می‌کنند.

تمام این گمانه‌زنی‌ها در حالی منتشر می‌شود که وضعیت محرومیت اتلتیکو مادرید از فعالیت در نقل و انتقالات تابستانی هنوز مشخص نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">