فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

احتمال بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین

جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

http://media.jamnews.ir/Original/1394/04/14/JamNewsImage07454270.jpg

سایت گل مدعی شد که ادگاردو بائوسا، سرمربی فعلی تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی در مذاکره است تا او را به تیم ملی بازگرداند.

به گزارش فوتبال جهان ، پس از شکست در فینال کوپا آمه‌ریکا مقابل شیلی، مسی از میادین ملی خداحافظی کرد. پس از استعفای جراردو مارتینو و حضور بائوسا،‌حال سرمربی جدید آلبی سلسته قصد دارد فوق ستاره بارسا را برای مقدماتی جام جهانی به تیمش بازگرداند.


بائوسا هفته بعد به بارسلونا سفر خواهد کرد و با مسی ملاقاتی خواهد داشت و در تلاش خواهد بود که بتواند او را متقاعد کند به تیم ملی بازگردد. گفته می‌شود که مسی فعلا تصمیمی مبنی بر بازگشت به تیم ندارد ولی حضور بائوسا می‌تواند در این موضوع مثبت باشد."

بائوسا روز سه شنبه گفته بود:" ما هیچ تماسی با مسی و خانواده اش نداشتیم. در ملاقات با رئیس فدراسیون این ایده که او را برگردانیم به سرم زد و به زودی با او ملاقاتی خواهم داشت. قصد ندارم او را قانع کنم فقط می‌خواهم درباره فوتبال با او صحبت کنم."


مسی 113 بازی ملی انجام داده و 55 گل به ثمر رسانده است. او برنده ی مدال طلا المپیک سال 2008 است.

  • ۹۵/۰۵/۱۵

لیونل مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">