فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

کوستاس مانولاس

سایت گل ادعا کرده اینتر برای خرید کوستاس مانولاس در تابستان با خود این بازیکن به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبال جهان ، پس از خبر توافق شخصی اینتر با ریکاردو رودریگز ، حالا به نظر می رسد نراتزوری با کوستاس مانولاس هم به توافق رسیده است.

سایت گل گزارش داده سنتر بک تیم رم در انتهای این فصل پایتخت ایتالیا را ترک کرده و انتظار می رود با قراردادی 5 ساله راهی جوزپه مه آتزا شود. در ادامه این ادعا آمده کوستاس مانولاس برای انتقال در ژوئن با اینتر به توافق شخصی رسیده است.

این مدافع 25 ساله یونانی یکی از بهترین مدافعان مرکزی اورپا است و با حقوقی سالیانه به ارزش 4.5 میلیون یورو با نراتزوری توافق کرده است. با این حال غول های میلانی باید رضایت رم را جلب کنند، تیمی که بر روی این بازیکن برچسب قیمتی 44 میلیون یورویی قرار داده است. گروه سونینگ که مالکیت اینتر را بر عهده دارند می توانند این رقم را پرداخت کنند، خصوصا این که در ابتدای ژوئن محدودیت های فیرپلی مالی هم دیگر را نراتزوری را تهدید نخواهد کرد.

عکس مربوط به سایت گل است:

کوستاس مانولاس

از طرفی رم مدتی است سعی دارد قرارداد مانولاس که در حال حاضر 1.8 میلیون یورو در سال در آمد دارد را تمدید کند  اما در  این راه هنوز به نتیجه مثبتی دست نیافته است.

در گذشته منچستریونایتد، چلسی، آرسنال و پاری سن ژرمن هم برای خرید مانولاس علاقه نشان داده بودند. حال باید منتظر ماند و دید در تابستان سرنوشت این بازیکن چگونه رقم خواهد خورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">